khaterate mina khaterate mina .

khaterate mina

به این هشت دلیل ام وی ام ایکس ۳۳ نخرید

معایب ام وی ‌ام X۳۳ اندازه‌ای است که اگر با اون‌ها آشنا بشین، قطعاً از خرید این خودرو پشیمون می‌شین. ممکن که برخی از خودروهای خارجی در ظاهر توجه شما را جلب کنن، اما اگه به‌قصد خرید، اون‌ها را بررسی کنید، خواهید دید که معایب زیادی دارن و خرید این نوع از خودروها می‌تونه شما رو با چالش‌های زیادی روبرو کنه. ام وی ‌ام X۳۳، دقیقاً جزو اون دسته از خودروهای خارجی محصول کشور چین هست که شاید در ظاهر به‌عنوان یک خودروی شاسی بلند جذابیت داشته باشه، اما اگر شما رو با معایب اون آشنا کنیم, قطعاً از خرید اون صرف‌نظر خواهید کرد. با ما همراه باشید تا معایب ام وی ام ۳۳X رو بررسی کنیم.

 به این هشت دلیل ام وی ام ایکس ۳۳ نخرید

معایب خودرو ام وی ‌ام X۳۳


ممکنه در ابتدا به این فکر کنین که شما می‌تونید با یک هزینه مناسب یک خودروی شاسی خارجی بخرید و قطعاً این براتون جذابیت داره. درکل خرید و استفاده از خودروهای خارجی، معایب خاص خودش رو داره. اصلی‌ترین مشکلی که متقاضیان خودروی خارجی با اون سروکار دارن، پیدا نشدن قطعات یدکی خودرو و یا قیمت بالای این قطعات هست. در مورد مشکلات و معایب ام وی ‌ام X۳۳ داستان کمی فرق می‌کنه. خرید این خودرو شما رو با چالش‌های بیشتری روبرو می‌کنه و به دلایلی شما نمی‌تونید در خرید این خودرو، بُرد داشته باشید. در ادامه راجع به مشکلات خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ صحبت خواهیم کرد:

معایب فنی


این خودرو با مدل‌های متنوعی در بازار داخلی عرضه شده و طرفداران خاص خودش رو داره؛ اما معایبی داره که نشون میده خرید اون چندان هم به صرفه نیست. اولین معایب ام وی ‌ام X۳۳، در بخش فنی اون مشخص هست. این ماشین شاسی بلند با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتون متر، نیروی تولیدی خودش رو از گیربکس ۵ دنده‌دستی دریافت می‌کنه و ممکنه عملکرد ضعیفی داشته باشه، چون بسیاری از مالکین این خودرو چینی ادعا می‌کنند که وقتی کولر می‌گیرند، عملکرد و توان موتور خودرو کاهش پیدا می‌کنه.

طراحی ضعیف


از دیگر معایب ام وی ‌ام X۳۳ می‌تونیم به طراحی ضعیف اون اشاره کنیم. این خودرو نسبت به کراس اورهای جدید چینی، طراحی بسیار ساده و حتی ناهماهنگی داره یا بهتره بگیم که طراحی این خودرو با المان‌های روز هماهنگی نداره. علاوه‌بر طراحی غیراصولی و ضعیف ام وی ام، متریال‌هایی که در ساخت فضای داخل کابین این خودرو به کار رفته هم مناسب نیست و ارگونومی و کیفیت مناسبی نداره.

کمبود قطعات خودرو


یکی از معایب این ماشین اینه که قطعاتش به‌سختی پیدا میشه و یا قیمتش خیلی بالاست. با توجه به این که مدل ام وی ‌ام X۳۳ جزو خودروهایی هست که تولیدشون متوقف شده، پیدا کردن قطعات اون، شما رو با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌کنه. به‌این‌ترتیب کمبود قطعات این ماشین، باعث میشه تعمیر این خودرو هم، موقع خرابی ام وی ام، مشکل ساز بشه.

ایمنی نامناسب


مهمترین معایب خودروی ام وی ‌ام X۳۳، ایمنی نامناسب و پایین اون هست. این ماشین به جز چند فاکتور تأمین ایمنی معمول مانند کیسه هوا یا ای بی اس، تجهیزات ایمنی آنچنانی نداره. طراحی غیراصولی در کنار ایمنی نامناسب این خودرو باعث میشه که استفاده از اون، هیچ تضمینی برای حفظ سلامت سرنشین موقع رانندگی نداشته باشه.‌

فاقد موتور توربوشارژ


موتور فاقد توربوشارژ این خودرو به‌عنوان یکی دیگر از معایب ام وی ‌ام X۳۳ لحاظ می‌شه. از اونجا که این مولد توانبخشی در ام وی ام به‌کار نرفته، قدرت موتور و به‌دنبال اون قدرت پیشرانه و شتاب کم شده.

عدم استفاده بهینه در جاده ناهموار


ام وی ام یک خودرو تک دیفرانسیل و شهری هست که فقط برای استفاده‌ در جاده‌های شهری و اتوبان‌ها طراحی شده و نمی‌تونه مثل بقیه ماشین‌های شاسی‌بلند از جاده‌های ناهموار و مسیرهای سخت عبور کنه. راندن این ماشین در مسیرهای سنگلاخ و ناهموار به سیستم تعلیق و جلوبندی اون آسیب می‌رسونه.

مصرف سوخت زیاد


یکی از مشکلات اساسی این خودرو اینه که مصرف سوخت بالایی داره و باعث شده که بسیاری از خریداران اون، از این موضوع احساس نارضایتی کنند. باوجوداین که کمپانی سازنده این ماشین مصرف سوخت اون رو 9.5 لیتر اعلام کرده اما ام وی ام در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنه.

اشکال در گیربکس


گیربکس ام وی ام عملکرد هماهنگی ارائه نمیده. به‌عنوان مثال: ممکنه گاهی که برای افزایش شتاب، پا روی پدال گاز بذارید، اما هیچ تغییری در شتاب خودرو احساس نکنید. بیشترین موارد تعمیر ام وی ام، مربوط به گیربکس این ماشین هست. ازطرفی چون تعمیر ام وی ام و گیربکس اون دانش و مهارت زیادی نیاز داره، ممکنه در پیدا کردن تعمیرگاه گیربکس ام وی ام با چالش روبرو بشید. هرچند ما میتونیم در تعمیرگاه الو گیربکس، مشکل شما را در این زمینه حل کنیم.

به این هشت دلیل ام وی ام ایکس ۳۳ نخرید

تعمیر ام‌ وی ام در الو گیربکس


تا اینجا هشت مورد از معایب ام وی ‌ام X۳۳ رو برای شما شرح دادیم. این چند عامل می‌تونه به اندازه کافی شما رو متقاعد کنه که خودروی ام وی ام چینی رو نخرید. ما چون متخصص تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک ام وی ام هستیم و خیلی خوب می‌دونیم که چقدر ماشین بدی هست، بهتون می‌گیم نخرید؛ ولی باز اگه قبلاً خریدید، نگران نباشین. گیربکس ام وی ام خراب شد ما با گارانتی کتبی یک ساله تعمیر می‌کنیم. به‌این‌ترتیب حداقل حتی اگه نتونید استفاده بهینه‌ای از این ماشین داشته باشین، دیگه نگران تعمیر اون نیستید و کمی از این بابت به آرامش می‌رسید.

به این هشت دلیل ام وی ام ایکس ۳۳ نخرید

جمع‌بندی


در این مطلب راجع به معایب ام وی ‌ام X۳۳ صحبت کردیم و چند مورد از فاکتورهای مهمی که معایب این خودرو رو نشون میده، مورد بررسی قرار دادیم تا شما رو با دلایل اصولی متقاعد کنیم که این خودرو شاسی بلند چینی نسبت به کراس اورهای جدید، ویژگی‌های یک خودروی ایده‌آل رو نداره و اگه از خرید اون صرف نظر کنید بهتره؛ اما بااین‌حال اگر قبلاً این خودرو رو خریداری کردید، جای نگرانی نیست چون تعمبرکاران‌الوگیربکس، تعمیر خودروی ام وی ام و گیربکس اون رو به‌صورت تخصصی و با ضمانتنامه معتبر تعمیر انجام میده و دیگه نیازی نیست دنبال قطعات یدکی و تعمیرگاه تخصصی معتبر باشید‌.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۵:۴۷ توسط:mina jebeli موضوع: نظرات (0)